Το πλήρωσαν ακριβά

Πρόστιμο συνολικού ύψους μισού εκατομμυρίου ευρώ θα κληθούν να πληρώσουν οι παίκτες του Ολυμπιακού, όπως ανακοινώθηκε από τον Βαγγέλη Μαρινάκη, ο οποίος επισκέφτηκε τις εγκαταστάσεις του Ρέντη. Ο πρόεδρος της ΠΑΕ εξέφρασε την πλήρη στήριξή του στο πρόσωπο του Ερνέστο Βαλβέρδε, αλλά ήταν σύντομος και οξύς απέναντι στους ποδοσφαιριστές, κάνοντας λόγο για αδιαφορία και έλλειψη ομαδικότητας.
Keywords