Όλοι μέσα στον Παναθηναϊκό

Χωρίς προβλήματα ξεκίνησε ο Παναθηναϊκός την προετοιμασία του για τον τρίτο τελικό της Α1, στο ΣΕΦ, κόντρα στον Ολυμπιακό (27/5, 19:00). Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς είχε όλους τους παίκτες στη διάθεσή του, όπου εκτός από την προπόνηση, παρακολουθήσαν σε βίντεο τη νίκη στο δεύτερο παιχνίδι, προκειμένου να δουν τα λάθη τους.
Keywords