Γυρίζουν με φιλικό

Με φιλική αναμέτρηση κόντρα στον Μακεδονικό θα επιστρέψουν στην αγωνιστική δράση οι παίκτες του Άρη, οι οποίοι απολαμβάνουν διήμερο ρεπό μετά το ματς με τον Παναθηναϊκό.
Keywords