Γκόγκιτς: «Είμαστε σε καλό δρόμο»

Ικανοποιημένος από όσα είδε από την ομάδα του και την παρουσία των παικτών του στον αγωνιστικό χώρο ήταν ο Σίνισα Γκόγκιτς μετά το τέλος του φιλικού παιχνιδιού με τον ΟΦΗ. Ο πρώην επιθετικός τόνισε πως η ομάδα του έχει ακόμα δρόμο προκειμένου να είναι έτοιμη όταν χρειάζεται. Παράλληλα αναφέρθηκε και στον ΟΦΗ, τονίζοντας πως είναι σε καλό δρόμο ενόψει της σεζόν στην Σούπερ Λίγκα.
Keywords