«Έφαγε» βροχή ο Παναθηναϊκός

Η αποστολή του Παναθηναϊκού βρίσκεται στη Βυτίνα όπου θα διανυκτερεύσει, ενώ το πρωί της Τετάρτης θα μεταβεί στην Τρίπολη για το ματς με τον Αστέρα. Καταρρακτώδης βροχή «υποδέχτηκε» τους πράσινους!
Keywords