Μπατίστ: «Ήταν λάθος μου…»

Ο Μάικ Μπατίστ δηλώνει ανυπόμονος για το ντέρμπι του Παναθηναϊκού με τον Ολυμπιακό και ομολογεί πως έκανε λάθος όταν… βιάστηκε να φύγει από το «τριφύλλι» το καλοκαίρι του 2012.
Keywords