Νέο ΔΣ από την Centric

Νέο Διοικητικό Συμβούλιο εξέλεξε η σημερινή Γενική Συνέλευση των Μετόχων της Εταιρίας Centric, κατόπιν παραίτησης του κ. Μιχαήλ Χαλικιά από Μέλος Διοικητικού Συμβουλίου, το οποίο συγκροτήθηκε σε σώμα κατά την από 26.10.2009 συνεδρίασή του ως εξής:
Keywords