ΔΕΗ: Ορισμός μελών της Επιτροπής Ελέγχου

Η ΔΕΗ ανακοινώνει ότι το Δ.Σ., κατά στις 22.12.2011, όρισε εκ των Μελών του, τους κ.κ. Παναγιώτη Αλεξάκη, Ηλία Αντωνίου και Νικόλαο Βερνίκο, ως μέλη της Επιτροπής Ελέγχου της εταιρίας.
Keywords