Ξεχασιάρηδες

10:38 22/6/2026 - Πηγή: efsyn

Ως… ολίγον Πόντιος, με καταγωγή από την Οδησσό και το Σουχούμι, ντρέπομαι για την απαράμιλλη ευκολία με την οποία η ελληνική κυβέρνηση και τα ημεδαπά μίντια κατάπιαν αμάσητη την ουκρανική προπαγάνδα περί δήθεν «στοχευμένης ρωσικής επίθεσης» στον καθεδρικό ναό της Λαύρας των Σπηλαίων του Κιέβου.

Πρέπει να είσαι τελείως άσχετος και ανιστόρητος, για να αναπαραγάγεις άκριτα την «είδηση» ότι ο Πούτιν ή οποιοσδήποτε άλλος Ρώσος θα σημάδευε ποτέ με πύραυλο το ιερότερο ίσως μνημείο όλων για τη Ρωσική Ορθόδοξη Εκκλησία, ένα μνημείο ταυτισμένο απόλυτα με τη ρωσική κουλτούρα και ψυχή.

Για την ακρίβεια, ακόμα κι αν ο Πούτιν και οι στρατηγοί του αποφάσιζαν να «πολεμήσουν» α λα ΗΠΑ/Ισραήλ και να μετατρέψουν το Κίεβο σε ερειπιώνα σαν τη Γάζα ή τη Μοσούλη, ο ναός της Λαύρας (πρόσφατη ανακατασκευή του κτιρίου που ανατίναξαν υποχωρώντας οι αυθεντικοί Γερμανοί ναζιστές και οι ντόπιοι «ήρωες» μπαντερικοί συνεργάτες τους) και η Αγία Σοφία, αθάνατα σύμβολα του εκχριστιανισμού των Ρως από τους Βυζαντινούς, θα ήταν σίγουρα τα μόνα κτίρια που θα έμεναν όρθια.

Ψιλά γράμματα για τον αμερικανοτσολιά πρωθυπουργό μας και την κυρία Τσι-Μενδώνη που, στην αγωνία τους να υπηρετήσουν το νέο αφήγημα περί «βαρβάρων» Ρώσων, ξέχασαν τη βίαιη εκκένωση της Λαύρας από τους ρωσόφωνους κληρικούς και μοναχούς της, τις συλλήψεις και ξυλοδαρμούς ρασοφόρων και πιστών, τον εμπρησμό δεκάδων ρωσικών εκκλησιών και μοναστηριών από τους Ουκρανούς ασφαλίτες, και τελικά τη συνολική απόπειρα απαγόρευσης μιας χιλιόχρονης θρησκείας, γλώσσας και κουλτούρας.

Keywords