Νέα αποχή οι "κυανέρυθροι"

Για ακόμη μια φορά οι παίκτες του Διαγόρα έκαναν αποχή από την προπόνηση της ομάδας ως μέτρο πίεσης για τα χρήματα που τους οφείλονται
Keywords