Στο Ναύπλιο ο πρωθυπουργός

Στον Ιερό Ναό του Αγίου Γεωργίου στο Ναύπλιο έκανε Ανάσταση ο Πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς με τη σύζυγό του. «Ας κρατήσει ο καθένας μέσα του μια αναμμένη λαμπάδα που να συμβολίζει την προσδοκία για την Ανάσταση και της πατρίδας μας και την αισιοδοξία για το μέλλον του ελληνικού λαού», δήλωσε.
Keywords