ΠΓΔΜ: Έκαψαν ελληνική σημαία

Άγνωστοι έκαψαν ελληνική σημαία στην παραλίμνια πόλη Στρούγκα, στο Β.Δ. τμήμα της ΠΓΔΜ. Το περιστατικό, σύμφωνα με ανακοίνωση της αστυνομίας, συνέβη τα ξημερώματα Σαββάτου προς Κυριακή.
Keywords