«Απουσιολόγιο» – Έξω πιάνει βροχή … 19/7/2012

Γράφει η Στέλλα Καραμπακάκη www.phonographic-society.com/artists#!__stella-karabakaki Πέμπτη 19 Ιουλίου 2012 www.musiccorner.gr Παράξενα πλάσματα είμαστε εμείς οι άνθρωποι, όλοι μας γενικότερα, αλλά κι εγώ η ίδια ακόμη περισσότερο – έτσι για να είμαστε και λίγο πιο συγκεκριμένοι. Το χειμώνα περιμένουμε το καλοκαίρι. Δεν αντέχουμε το κρύο, τη βροχή, τα πολλά ρούχα και επιμένουμε να φαντασιωνόμαστε παραλίες και χρωματιστά
Keywords