Πήρε την ρεβάνς η Ολυμπιάδα

22:10 10/1/2015 - Πηγή: TheBest
Η Ολυμπιάδα πήρε τη ρεβάνς από την ήττα στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος από τη ΓΕ Μεσολλογίου, την οποία κέρδισε με 3-1 (19-25, 25-19, 13-25, 20-25) σετ για την 12η αγωνιστική της Α2 Εθνικής βόλεϊ των ανδρών.Το συγκρότημα του Άκη Δαρείου έδειξε ότι έχει βρει το ρυθμό του και πλέον μπορεί να έχει πι
Keywords