Συμβιβασμό σε τρεις πρότεινε η ΑΕΚ

Η ΠΑΕ ΑΕΚ μέσω του εκπροσώπου της Χάρη Γρηγορίου, ήρθε σε επαφή με τον νομικό των Σεμπάστιαν Σάχα, Φαμπιάν Βάργκας και Γιώργου Αλεξόπουλου προτείνοντάς τους συμβιβασμό για τις οφειλές.
Keywords