«Τίτλους με Ολυμπιακό»

Πεπεισμένος ότι ο Ολυμπιακός ήταν η καλύτερη επιλογή για τον ίδιο, εμφανίστηκε με συνέντευξη του ο Μοϊσές Ουρτάδο. Τι είπε για την επιθυμία του να σηκώσει πολλούς τίτλους με τη φανέλα του Ολυμπιακού. Ο 29χρονος πρώην μέσος της Εσπανιόλ, μίλησε στην εφημερίδα «Sportday». Αναλυτικά: «Πάω σε μία ομάδα που είναι εθισμένη στον πρωταθλητισμό και τις επιτυχίες. Εμένα αυτή η προοπτική με ιντριγκάρει αφάνταστα. Η ευχή της μητέρας μου ήταν να πάω να κατακτήσω με τον Ολυμπιακό όσους τίτλους δεν έχω γευτεί στην καριέρα μου. Μου φαίνεσαι λυπημένος ή είναι εντύπωσή μου; Οπως και να το κάνεις, η ξενιτιά για πρώτη φορά ύστερα από 18 χρόνια σε μια ομάδα δεν είναι τόσο απλή περίπτωση... «Οχι, δεν θα το έλεγα. Εξάλλου, με τη μεταγραφή μου στον Ολυμπιακό εκπληρώνετ
Keywords