Τα «πήρε» ο Μουρίνιο
11:43 30/10/2009
- Πηγή: Gazzetta
Δύο πρόσωπα έδειξε η Ίντερ στην αναμέτρηση με την Παλέρμο. Η ομάδα του Μιλάνου αν και προηγήθηκε στο ημίχρονο με 4-0, κέρδισε τελικά δύσκολα με 5-3, με τον Ζοζέ Μουρίνιο να ενοχλείται από την αγωνιστική συμπεριφορά των παικτών του στην επανάληψη. «Είμαι στενοχωρημένος και ενοχλημένος, καθώς αυτό το παιχνίδι θα έπρεπε να είχε τελειώσει νωρίτερα. Κάποιες φορές η ομάδα χάνει την αυτοσυγκέντρωσή της, αλλά δεν πιστεύω ότι αυτό ήταν ο λόγος για το συγκεκριμένο αποτέλεσμα», τόνισε ο Πορτογάλος τεχνικός. Στη συνέχεια ο προπονητής των «νερατζούρι» συμπλήρωσε: «Προτιμώ να λέω ότι η Παλέρμο είχε μία φανταστική αντίδραση. Θέλω να πιστεύω ότι ο Τζένγκα πίστεψε πως θα μπορούσε να χάσει με έξι ή επτά τέρματα, οπότε τα έπαιξε όλα για όλα για να δει τι θα συμβεί».
Keywords
συγκεκριμένο, εξι, επρεπε, επτα, ημιχρονο, ιντερ, ομαδα, ολα για ολα, συγκεκριμένο, συνεχεια, παιχνιδι, θελω να
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Αθλητικά
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Gazzetta
- Τελευταία Νέα Gazzetta
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Αθλητικά
- Μυρίζει... μπαρούτι το ντέρμπι
- Βρήκε ικανό συμπαίχτη
- Ομάδα... Διαμάντι-δης
- Αλλη μία... ροπαλιά
- Ντούσκο, κοιτάξου στον καθρέπτη σου
- Ο ένας τα έχανε, ο άλλος τα έβαλε
- Το μεγαλείο της φλόγας... σε μια λυχνία
- Μαγεία στο ΟΑΚΑ, μαγκιά στη Λιουμπλιάνα
- Η απόλυτη εξάρτηση
- Ανακούφιση για τη (μη) ένσταση, χαμόγελα για τη «συμμαχία»