Συγχαρητήρια από ΚΑΕ

Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ήταν η πρώτη που έστειλε πρωί – πρωί έστειλε συγχαρητήρια επιστολή προς την πράσινη ΠΑΕ για την κατάκτηση του πρωταθλήματος μετά και την ολοκλήρωση της Σούπερ Λιγκ.

Ο μπασκετικός Παναθηναϊκός συνεχάρη τον ποδοσφαιρικό για την κατάκτηση του τίτλου. Μπορεί το πρωτάθλημα να είχε κριθεί και μαθηματικά πριν μια αγωνιστική αλλά η ΚΑΕ περίμενε το τυπικό μέρος για να στείλει τα συγχαρητήρια της. Ετσι, στο πράσινο στρατόπεδο δείχνουν πόσο δεμένοι είναι και χαίρονται με τις επιτυχίες όλων των τμημάτων του τριφυλλιού.

Keywords