Ο Αντώνης και ο Πάρντο

Ένα από τα στοιχήματα που καλείται να κερδίσει φέτος ο Ερνέστο Βαλβέρδε είναι το να διαχειριστεί σωστά τη θέση κάτω από τα δοκάρια του Ολυμπιακού. Είναι ένας… μπελάς που ουσιαστικά έβαλε μόνος του στο κεφάλι του ο Βάσκος, αφού η διοίκηση του πρότεινε να αποκτηθεί κι άλλος τερματοφύλακας στα τέλη του Αυγούστου, αλλά εκείνος έκρινε ότι κάτι τέτοιο δεν είναι απαραίτητο, από τη στιγμή που η ομάδα δεν είχε και ευρωπαϊκές υποχρεώσεις. Μου προκάλεσε εντύπωση, επίσης, το γεγονός ότι ο προπονητής των «ερυθρολεύκων» αποφάσισε να δώσει την ευκαιρία στον Πάρντο σε ένα εκτός έδρας παιχνίδι, αυτό της Ξάνθης και δεν το έκανε στα εκτός έδρας παιχνίδια που προηγήθηκαν…Προσωπικά, ο Ισπανός πορτιέρο δεν με έχει πείσει. Τον θεωρώ ικανό για το καλύτερο, αλλά και το χειρότερο. Σε όσα παιχνίδια τον έχω παρακολουθήσει από πέρυσι που ήρθε στην ομ
Keywords