Νικητής στο ντέρμπι η.... Βίλα!

Σε ένα από τα πιο... βαρετά ντέρμπι της φετινής Πρέμιερ Λιγκ Μάντσεστερ Σίτι και Λίβερπουλ αναδείχθηκαν ισόπαλες, και... νικήτρια αναδείχθηκε η Άστον Βίλα. Οι «χωριάτες» διέσυραν 5-1 τη Μπέρνλι και πλησίασαν σε απόσταση αναπνοής από την τετράδα.«Κούρασε» το σημερινό ντέρμπι και η «λευκή» ισοπαλία ήταν το πιο δίκαιο αποτέλεσμα. Οι «Κόκκινοι» είχαν το έλεγχο στο μεγαλύτερο διάστημα του αγώνα, η Σίτι είχε την μεγαλύτερη ευκαιρία με τον Αντεμπαγιόρ, ωστόσο και οι δυο δεν σκόραραν. Ο Φερνάντο Τόρες επέστρεψε έπειτα από απουσία ενός μήνα, όμως δεν βοήθησε επιθετικά. Η Μάντσεστερ διατήρησε τη διαφορά του ενός βαθμού από τη Λίβερπουλ.Η ισοπαλία στο Μάντσεστερ έδωσε το δικαίωμα στην Άστον Βίλα να βρεθεί μια ανάσα από την προνομιούχο τετράδα. Οι «χωριάτες
Keywords