Κατσάδα από Αλεξανδρή

20:11 7/1/2011 - Πηγή: Gazzetta
Ο Άρης επιβλήθηκε του Αμαρουσίου στο άδειο Αλεξάνδρειο και ο Βαγγέλης Αλεξανδρής μίλησε με σκληρά λόγια στους παίκτες του, ενόψει του κρίσιμου αγώνα με τον Ηλυσιακό (9/01, 5μ.μ.).Ο «τίγρης» μαζί με τους συνεργάτες του είχε κατ’ ιδίαν συζητήσεις  με τους παίκτες, με τον Έλληνα τεχνικό να αναφέρει: «δεν με πείραξε η ήττα, αλλά ο τρόπος που αντιμετωπίσαμε την κατάσταση. Είμαστε ομάδα και ο ένας πρέπει να βασίζεται στον άλλον και στις χαρές και στις λύπες. Αναλάβαμε μια μεγάλη ευθύνη απέναντι στο σύλλογο που μας εμπιστεύτηκε   και πρέπει να την φέρουμε εις πέρας. Κι ο μόνος τρόπος είναι να είμαστε μια γροθιά».

Όσο για το Τόνι Γουίντεν, έπειτα από την τιμωρία που του επιβλήθηκε για χρήση απαγορευμένων ουσιών, πολύ δύσκολα θα επιστρέψει στην ομάδα.
Keywords