Δίψα... κούπας στον Ολυμπιακό!

Ο Ρομπέρτο είπε το... απόλυτο «ερυθρόλευκο» moto για τον τελικό του Κυπέλλου με τους παίκτες του Ολυμπιακού να έχουν πολύ μεγάλο κίνητρο για να κλείσουν την χρονιά με νταμπλ!
Keywords