«Δεν περιμέναμε τίποτα καλύτερο...»

Ο χαρακτηρισμός «παρανοϊκό ανθρωπάκι» του Ολυμπιακού προς τον Γιάννη Αλαφούζο, έκανε τον Παναθηναϊκό να πάρει θέση και να τονίσει ότι δεν περίμενε τίποτα καλύτερο από άποψη ήθους από τους «ερυθρόλευκους»
Keywords