«Δεν μας χαλάει το 0-0»

18:12 4/4/2011 - Πηγή: Gazzetta
Σε ματς όπως αυτό με την Τότεναμ, όσοι παίζουν δεν χρειάζονται κίνητρα σύμφωνα με τον Ζοζέ Μουρίνιο. Ο Πορτογάλος τόνισε ότι Ρεάλ Μαδρίτης δεν θα... χαλαστεί με 0-0 στο «Μπερναμπέου».«Το Champions League είναι η πιο σημαντική διοργάνωση στον κόσμο σε επίπεδο συλλόγων, που όποιοι παίζουν δεν χρειάζονται να ψάξουν κίνητρα. Στα παιχνίδια όπως αυτό πολλοί θέλουν να παίξουν, όμως δεν μπορούν όλοι» είπε αρχικά ο Special One και συνέχισε: «Το 0-0 θα είναι ένα καλό αποτέλεσμα, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι θα παίξουμε για αυτό. Η Ρεάλ έχει μερικά χρόνια που δεν έπαιζε στα προημιτελικά του Champions League και θέλουμε να επικεντρωθούμε και να σκεφτόμαστε μόνο αυτό το παιχνίδι, το οποίο είναι πολύ σημαντικό».
Keywords