Rocket League: Έγινε free-to-play και πέρασε το 1 εκατομμύριο ταυτόχρονους χρήστες

Στα μέσα του καλοκαιριού η Psyonix ανακοίνωσε ότι θα μετατρέψει το Rocket League σε free-to-play, προσφέροντας το παιχνίδι μέσω του Epic Games Store και τροποποιώντας κατάλληλα το οικονομικό μοντέλο που χρησιμοποιεί.

Η μετατροπή σε free-to-play ενίσχυσε την εικόνα του παιχνιδιού

Στις 23 Σεπτεμβρίου, το Rocket League έγινε επίσημα ένα δωρεάν παιχνίδι με microtransactions, το οποίο η PC gamers μπορούν να κατεβάζουν από το ηλεκτρονικό

κατάστημα παιχνιδιών της Epic Games.

Επιπλέον, το ιδιαίτερο sport παιχνίδι, το οποίο συνδυάζει το ποδόσφαιρο με τα αυτοκίνητα, είναι διαθέσιμο στις κονσόλες PlayStation 4, Xbox One, και Nintendo Switch. Κάτι που βοηθά στο να προσελκύει πολύ περισσότερο κοινό στους server του.

Ο συνδυασμός του free-to-play μοντέλου και της ποικιλίας των πλατφορμών στις οποίες είναι διαθέσιμο το Rocket League βοήθησε το παιχνίδι να ξεπεράσει το 1 εκατομμύριο ταυτόχρονα συνδεδεμένους χρήστες. Πρέπει να σημειώσουμε ότι το νούμερο αυτό είναι αθροιστικό για όλες τις πλατφόρμες.

Today @RocketLeague passed 1 million concurrent players! Let's go!!!! pic.twitter.com/IuCSqSGOA8

— Corey Davis (@mrcoreydavis) September 24, 2020

Ο συγκεκριμένος αριθμός αποτελεί ρεκόρ για το παιχνίδι της Psyonix, το οποίο τον περασμένο Μάρτιο είχε καταφέρει με τα βίας να ξεπεράσει τις 120.000 ταυτόχρονους χρήστες, σε όλες τις πλατφόρμες ταυτόχρονα.

Επιπλέον, αξίζει να σημειωθεί ότι στις 24 Σεπτεμβρίου το Rocket League ξεπέρασε τους 129.000 ταυτόχρονα συνδεδεμένους χρήστες μόνο στην πλατφόρμα του Steam.

Keywords
Τυχαία Θέματα