"Τραγωδία", λένε στον ΠΑΟΚ

Βαρύ ήταν το κλίμα στις τάξεις των παικτών του ΠΑΟΚ. Κανείς δεν είχε όρεξη για δηλώσεις μετά το ματς με τον ΠΑΣ Γιάννινα στους "Ζωσιμάδες".
Keywords