Προεδρικά συγχαρητήρια
00:46 1/4/2013
- Πηγή: PaokMania
Ικανοποιημένος ο πρόεδρος του ΠΑΟΚ, Γιώργος Ανδρέου, έστειλε συγχαρητήρια τόσο στην ομάδα του για την κατάκτηση της 3ης θέσης στην κανονική περίοδο στην Βόλεϊ Λιγκ, όσο και στον Εθνικό Αλεξανδρούπολης.
Keywords
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Αθλητικά
- «Ευχαριστούμε για τις… φτυσιές και τις κλοτσιές»
- Ο «επόπτης» είχε... κέφια στο Καραϊσκάκη
- Δεν μπορούσε να πιστέψει στα μάτια του ο Σίλντενφελντ
- Τι έγινε ρε παιδιά με την ευρεία νίκη σας;
- Αιγάλεω-Κηφισιά 1-0
- Οι πιο επικίνδυνες πόλεις στον πλανήτη
- Δεν τα είπαν Μαρινάκης-Σαββίδης
- Mια ...βόμβα στη Σελεσάο! (ΦΩΤΟ+ΒΙΝΤΕΟ)
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις PaokMania
- Τελευταία Νέα PaokMania
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Αθλητικά
- Καμία εγγύηση για τις καταθέσεις
- Νοκ άουτ ο Ζακοπουλος
- Τσέλσι-Μάντσεστερ Γ. και τηλεοπτικά Κυπέλλου Αγγλίας!
- Μίτσελ: «Δεν ήταν τόσο δίκαιο το αποτέλεσμα»
- Κόμπε: «Ίσως σταματήσω το επόμενο καλοκαίρι»!
- «Κιτρινόμαυρα» γενέθλια με Πρωτάθλημα!
- "Αυτά τα δεύτερα ημίχρονα..."
- Μπαρτσελόνα: Όλα τα γκολ του… κύκλου του Μέσι (video)
- Κωφίδης: «Ήμασταν τυχεροί»
- Ερυθρόλευκα παράπονα για Γ.Χ.