Προεδρικά συγχαρητήρια

Ικανοποιημένος ο πρόεδρος του ΠΑΟΚ, Γιώργος Ανδρέου, έστειλε συγχαρητήρια τόσο στην ομάδα του για την κατάκτηση της 3ης θέσης στην κανονική περίοδο στην Βόλεϊ Λιγκ, όσο και στον Εθνικό Αλεξανδρούπολης.
Keywords