Ο ΟΣΦΠ έγινε… καταγγελιακός

Από inpaok.com:Την γνωστή τους τακτική συνεχίζουν οι άνθρωποι του ΟΣΦΠ, αφού προχώρησαν σε... καταγγελία στην ΚΕΔ, αναφορικά με την αμέλεια που προέκυψε με τα δελτία υγείας των ποδοσφαιριστών του ΠΑΟΚ.
Keywords