Λάρισα, Λάρισα σε είδα και λαχτάρησα!

Στο πλαίσιο της 20ής αγωνιστικής της Βasket League OΠΑΠ 2012-13 ο ΠΑΟΚ υποδέχεται τον Αρη και ο Βασίλης Σκουντής γυρίζει τριάντα χρόνια πίσω και θυμάται δυο ντέρμπι της ίδιας σεζόν, που δεν έγιναν στη Θεσσαλονίκη, αλλά στη Λάρισα!
Keywords