Η χαρά του Μαουρίσιο
16:15 13/5/2018
- Πηγή: PaokMania
Από inpaok.com: Ο Ζοσέ Μαουρίσιο, μίλησε σε ΜΜΕ της πατρίδας του για την κατάκτηση του Κυπέλλου Ελλάδος, με τον Βραζιλιάνο άσο του ΠΑΟΚ να μην κρύβει την χαρά και την ικανοποίηση του.
Keywords
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Αθλητικά
- Βράνιες: «Πήρατε το Κύπελλο αλλά...»
- Πυρ και μανία ο Σίλντενφελντ
- Βόμβα με Μάντσεστερ Σίτι
- Οι αγκαλιές του Ιβάν, το τύμπανο του Ουάρντα, η «έκρηξη» παικτών και οπαδών στο ΟΑΚΑ (vid)
- Συνταξιούχος σε Κώστα Καραμανλή στη Θεσσαλονίκη: «Μας ξεφτιλίσατε!» (vids)
- Aστυνομικός κακοποίησε την κόρη του μέσα στο σχολείο και κανείς δεν αντέδρασε (vid)
- Ολοταχώς για "μάχη" Δημήτρη-"Pan Asia" και στον Ερασιτέχνη
- Euroleague: «Η πιο πετυχημένη ομάδα, ο Παναθηναϊκός, δεν θα είναι στο Final 4» (video)
- Βράνιες: «Πήρατε το κύπελλο, αλλά εγώ είμαι το αφεντικό εδώ» (pic)
- Όταν ο Ολυμπιακός "άλωσε" την Πόλη με αξέχαστη ανατροπή! (vid)
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις PaokMania
- Η γκολάρα του Βιεϊρίνια από την κερκίδα!
- «Σκίμπε; Νάτος ο Πασχαλάκης!» (vid)
- Έκσταση στο γκολ του Βιεϊρίνια! (video)
- Η παρακάμερα του τελικού
- Η χαρά του Μαουρίσιο
- Τα λάθη του Ισπανού που δεν απασχόλησαν!
- To πανηγύρισε και το Αλάνι (pic)
- "Αποδείχθηκε ότι είμαστε οι καλύτεροι στην Ελλάδα"
- Πρώτη φορά, δύο διαδοχικοί τίτλοι!
- “Δίκαιο και μάγκικο”(pic)
- Τελευταία Νέα PaokMania
- Η χαρά του Μαουρίσιο
- “Δίκαιο και μάγκικο”(pic)
- Η απονομή και τα πανηγύρια στο ΟΑΚΑ
- "Αποδείχθηκε ότι είμαστε οι καλύτεροι στην Ελλάδα"
- To πανηγύρισε και το Αλάνι (pic)
- «Σκίμπε; Νάτος ο Πασχαλάκης!» (vid)
- Η παρακάμερα του τελικού
- Η γκολάρα του Βιεϊρίνια από την κερκίδα!
- Πρώτη φορά, δύο διαδοχικοί τίτλοι!
- Τα λάθη του Ισπανού που δεν απασχόλησαν!
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Αθλητικά
- Πρώτα νίκησε ο Λουτσέσκου και μετά ο ΠΑΟΚ
- Σχέδιο Ερντογάν για τουρκικά – ισλαμικά σχολεία στην Ευρώπη
- Top-5: Χειρότερες μεταγραφές στην Premier League
- Ο προπονητής της Σπόρτινγκ Χιχόν... ξάπλωσε αντίπαλο και αποβλήθηκε (vid)
- Νόμιζαν πως είχαν σκύλο για κατοικίδιο αλλά αποδείχθηκε αρκούδα (pics &vid)
- Είπαν «αντίο» στον Παναιτωλικό
- Βαρέλα: «Μόνο 2-0, εύκολα θα μπορούσαμε να κερδίσουμε την ΑΕΚ με 4-0 ή 5-0»
- «Είχαμε κρίση όχι γιατί το κράτος ξόδευε πολλά αλλά γιατί εισέπραττε λίγα»
- Έκανε μπάρμπεκιου με τον «Batman» o Γκιστ! (photo)
- Απρόοπτο με Παπαπέτρου, δεν παίζει με τον Προμηθέα