Ένταση στο αεροδρόμιο!

Πριν από λίγη ώρα η αποστολή του Ολυμπιακού έφτασε στο αεροδρόμιο "Μακεδονία", με τον μεγαλομέτοχο των "ερυθρολεύκων", Βαγγέλη Μαρινάκη, να συνοδεύει την ομάδα, προαναγγέλοντας ουσιαστικά την αυριανή παρουσία του στο ντέρμπι της Τούμπας.
Keywords