Μπήκαν Πίνο και Ντιακιτέ
Πρόβα επαναληπτικού με τη Λεβάντε το κυριακάτικο ματς στα Πηγάδια και ο Μίτσελ ζήτησε από τους παίκτες του να στρέψουν το βλέμμα στην Ξάνθη. Ο Ισπανός τεχνικός τόνισε πως περιμένει να δει μια διαφορετική εικόνα, έτσι ώστε οι Πειραιώτες να πάνε με την καλύτερη δυνατή ψυχολογία στον επαναληπτικό! Η σημερινή προπόνηση είχε ευχάριστα μηνύματα, αφού οι Πίνο, Ντιακιτέ και Πάντελιτς προπονήθηκαν κανονικά θέτοντας εαυτούς στη διάθεση του Μίτσελ για το παιχνίδι της Κυριακής.
Το πρόγραμμα περιελάμβανε ασκήσεις τεχνικής, ελέγχου και εναλλαγής της μπάλας, αλλά και κατοχής και πίεσης προς τον αντίπαλο. Ο Μίτσελ προσάρμοσε ήδη την προπόνηση της ομάδας πάνω στο παιχνίδι της Ξάνθης, ζητώντας από τους παίκτες του συγκεκριμένα πράγματα, τα οποία θέλει να δει να εφαρμόζονται. Παράλληλα, έκαναν και τελειώματα φάσεων, με εναλλαγές της μπάλας και γυρίσματα από τα άκρα προς τους παίκτες στην περιοχή.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Αθλητικά
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις AEK365
- Άλωσε τον κάμπο ο Πανσερραϊκός
- Εγγραφη καταγγελία του ΟΣΦΠ για τον διαιτητή
- Εκτός ο Ολαϊτάν
- Σε άδεια ο Κουίνσι
- Θέλει κούπα ο Βενγκέρ
- Αυτοί που δεν ασχολούνται με τη διαιτησία...
- Πέρασε από τη Ρωσία ο Ολυμπιακός
- Μαντσίνι: Αν απολυθώ εγώ θα απολυθούν όλοι!!!
- Χωρίς Αγρίτη, Τσουμάνη η Κέρκυρα
- Στηρίζει Ασένχο ο Σιμεόνε
- Τελευταία Νέα AEK365
- Μπήκαν Πίνο και Ντιακιτέ
- Άλωσε τον κάμπο ο Πανσερραϊκός
- Σε άδεια ο Κουίνσι
- Εκτός ο Ολαϊτάν
- Χωρίς Αγρίτη, Τσουμάνη η Κέρκυρα
- Πέρασε από τη Ρωσία ο Ολυμπιακός
- Εγγραφη καταγγελία του ΟΣΦΠ για τον διαιτητή
- Ετοιμοπόλεμος ο Ατρόμητος
- Αυτοί που δεν ασχολούνται με τη διαιτησία...
- Προτίμησαν τον Όσκαρ από τον Γκάλη!
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Αθλητικά