Μπάρτον: Θα ήμουν... Πρωθυπουργός

19:42 3/1/2013 - Πηγή: AEK365

"Το πιστεύω σοβαρά και το έχω μετανιώσει που δεν διάβαζα από τα 14", υποστήριξε ο Άγγλος μέσος της Μαρσέιγ, ο οποίος παίζοντας τους τελευταίους μήνες στο Σαμπιονά προσπαθεί να τα ξαναβρεί με τον εαυτό του.
Ο Μπάρτον μάλιστα θεωρεί εαυτόν μέντορα του Αντρέ-Πιέρ Ζινιάκ. Έχει λίγο όμως απογοητευτεί. "Η αίσθησή του για τη μόδα και τη μουσική δεν είναι τόσο αναπτυγμένη. Προσπαθώ να τον βοηθήσω, αλλά μάλλον είναι αργά...", τόνισε.

Keywords