Γιατί παθαίνω ουρολοιμώξεις;

Όσον αφορά στα συμπτώματα, καθώς τα μικρόβια είναι ύπουλα και απρόβλεπτα, άλλες φορές μπορεί να υπάρχουν πολύ έντονα συμπτώματα και άλλες φορές καθόλου στα αρχικά στάδια της μόλυνσης
Keywords