Δεν είναι ώρα...

Οπως δεν είναι ώρα για αντιπολίτευση σαν αυτή που γίνεται με τα «παγωμένα καφενεία» και τα νεκροτομεία, ή με τις ασκήσεις επαναστατικής γυμναστικής του ΚΚΕ, άλλο τόσο δεν είναι ώρα να «φτιάχνεται κλίμα» για το τι θα ανοίξει στην αγορά και πότε. Παίζουν όλοι με τον πόνο μας.
Keywords