Ποινή 10 ημερών στον Αρβανιτίδη

Ο πρόεδρος της ΠΑΕ Βέροια τιμωρήθηκε με ποινή αποκλεισμού από τους αγωνιστικούς χώρους για δέκα ημέρες λόγω της συμπεριφοράς του μετά τον αγώνα με τον Άρη. Οι υπόλοιπες ποινές.

Keywords