Φέντερερ: «Είναι ψυχολογικό πρόβλημα...»
Ο Ελβετός τενίστας Ρότζερ Φέντερερ, παραδέχθηκε μετά τον τίτλο στο Λονδίνο ότι τα βρήκε δύσκολα με τις ήττες στα εφετινά Grand Slam.
Μας έχει συνηθίσει να κλαίει στις απονομές είτε έχει κερδίσει είτε έχει χάσει, όπως είχε συμβεί στο Αυστραλιανό Οπεν του 2009. Ομως φαίνεται ότι η σεζόν τον δυσκόλεψε αρκετά κι ας μην το έδειξε, ειδικά μετά τις ήττες από τον Τζόκοβιτς και τον Ναδάλ σε US Open και Roland Garros.
Παραδέχτηκε όμως ότι το πρόβλημα στα ματς αυτά ήταν ψυχολογίας. «Ναι, νομίζω ότι είναι ψυχολογικό πρόβλημα αυτό. Όχι όμως αποκλειστικά γιατί μερικές φορές ο αντίπαλός σου παίζει καλύτερα από εσένα. Ο Τζο έπαιξε καλύτερα στο Wimbledon. Ίσως όχι πολύ καλύτερα αλλά όσο χρειαζόταν για να με κερδίσει. Το ίδιο και ο Ράφα στο Γαλλικό Όπεν και ο Τζόκοβιτς στο US Open. Είναι καλό να το παραδέχεσαι και να το σέβεσαι αυτό. Όμως, όταν συμβαίνει συχνά αυτό θα πρέπει να αναρωτιέσαι τι πάει στραβά» εξήγησε ο Ελβετός.
«Τώρα νομίζω ότι είμαι σε πολύ καλή ψυχολογική κατάσταση. Αυτός ήταν και ένας από τους λόγους που έκανα ένα μεγάλο διάλειμμα μετά το US Open, να κάτσω να σκεφτώ, να το αντιμετωπίσω και να επιστρέψω με σωστή ψυχολογία. Υπάρχουν πολλές στιγμές μέσα στη χρονιά, μέσα στο ματς που προσπαθείς να μείνεις με θετικές σκέψεις, όμως δεν μπορείς να είσαι συνέχεια θετικός εκεί έξω. Είναι πολύ δύσκολο. Κάτι τέτοιο έπαθα και εγώ σε σημαντικά παιχνίδια φέτος, όταν πρόκειται για πολύ σημαντικούς πόντους. Ήθελα να ανανεώσω τη ψυχολογία μου κατά τη διάρκεια των έξι εβδομάδων και τα κατάφερα» πρόσθεσε.
Για τον χαμένο ημιτελικό στη Ν. Υόρκη είπε χαρακτηριστικά: «Σίγουρα με πόνεσε. Είναι από τις ήττες που σε κάνει να αναρωτιέσαι για το τι κάνεις λάθος και χάνεις ένα τέτοιο ματς. Ο Νόβακ, όμως, βρισκεται σε εξαιρετική κατάσταση όλη τη σεζόν. Για μένα, να καταφέρω να επανέλθω μετά από τέτοια ήττα, είναι πολύ σημαντικό και δείχνει το πόσο δυνατός χαρακτήρας είμαι»
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Αθλητικά
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις OnSports
- Οι οπαδοί του Ολυμπιακού και του Άρη μεταξύ των πιο… τρελών
- Οι Red Drops εν δράσει!
- Φώτης Κωστούλας
- Η γιορτή για τα 45 χρόνια της Θύρας 13
- Κάτοικος Νέας Υόρκης ο Πολ
- Ισόπαλη η Επισκοπή
- Γιατί ο Σάββας…
- Στήριξη Ξηράκη στην Επισκοπή
- Με χορηγία του ΟΠΑΠ τα πρωταθλήματα
- Ο Ντονικιάν στον πάγκο της Αρμενικής
- Τελευταία Νέα OnSports
- Φέντερερ: «Είναι ψυχολογικό πρόβλημα...»
- Ισόπαλη η Επισκοπή
- Ανακοινώθηκε το πρόγραμμα του Β’ Ομίλου
- Χωρίς Μπατούμ η Νανσί με Μπιλμπάο
- Επιστροφές στον Αχιλλέα
- Χωρίς Γιακουμή ο Αγροτικός Αστέρας
- Οι οπαδοί του Ολυμπιακού και του Άρη μεταξύ των πιο… τρελών
- Θύελλα διαμαρτυριών για το σχόλιο του Τζόι Μπάρτον
- «Ευ αγωνίζεσθαι» στη Λάρισα
- Ο Ντονικιάν στον πάγκο της Αρμενικής
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Αθλητικά
- Τρία αδέλφια, τρία εμφράγματα σε μια μέρα
- Σμιθ: "Περιμένουμε διαφορετική ομάδα"
- Ορθούλα Παπαδάκου
- Δεν παίζει ο Μπατούμ
- Πρεμιέρα με ντέρμπι!
- Σιγή ιχθύος από την ΠΑΕ
- «Υπόκλιση» Κρστιτς σε Παναθηναϊκό
- Εθνικός Αλεξανδρούπολης και Αγία Βαρβάρα παρέμειναν αήττητες
- «Ξεχνάμε το πρώτο ματς»
- Πτωχεύει η American Airlines