Ο λόγος του ...συμβόλαιο!

11:51 | 21-05-2013

Την ώρα που ο Ντέρεκ Μπόατενγκ έλεγε στους ανθρώπους του Ολυμπιακού ότι έχει πρόβλημα με τη βίζα και δεν μπορεί να επιστρέψει στην Ελλάδα, ήταν στην Αγγλία υπέγραφε συμβόλαιο με τη Φούλαμ!

Keywords