Πρωταθλήτρια η Παναχαϊκή

Η Παναχαϊκή αναδείχθηκε πρωταθλήτρια αλλά και πολυνίκης σύλλογος στο πανελλήνιο πρωτάθλημα ανδρών που ολοκληρώθηκε τη Δευτέρα στο Παγκρήτιο γυμναστήριο. Στη διοργάνωση πήραν μέρος περίπου 70 αθλητές από 32 σωματεία.
Keywords