Πανθρακικός-Καβάλα 1-3

Η Καβάλα πέρασε σαν σίφουνας από την Κομοτηνή κερδίζοντας τον Πανθρακικό με 3-1 και πλέον έχει μπει για τα καλά στο κόλπο της διεκδίκησης μιας θέσης για τα πλέι οφ, αφού την επόμενη αγωνιστική θα υποδεχθεί τον Άρη στο "Ανθή Καραγιάννη".
Keywords