Κατάληψη στα γραφεία της ΕΣΗΕΑ

Με την αιτιολογία ότι ο ρόλος των δημοσιογράφων διαχρονικά εξυπηρετεί τα πολιτικά συμφέροντα της εκάστοτε εξουσίας, αναρχικοί προχώρησαν σε κατάληψη των γραφείων της ΕΣΗΕΑ για να εκφράσουν την συμπαράστασή τους στον Κωνσταντίνο Γιαγτζόγλου.
Keywords