Δίνει το ελεύθερο στους παίκτες

Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Espn, ο κομισάριος του ΝΒΑ Ντέιβιντ Στερν τόνισε ότι οι παίκτες θα είναι ελεύθεροι να φύγουν από τις ΗΠΑ και να παίξουν αλλού εφόσον υπάρξει λοκ άουτ το ερχόμενο καλοκαίρι
Keywords