"Χρειάζομαι τον Κάτσε"

Ο Χουμπ Στέφενς έκανε αναφορά στην επανεμφάνιση του νεαρού μέσου, τόνισε ότι δεν χρειάζεται στόπερ παρά τον νέο τραυματισμό του Βίτορ και δήλωσε ικανοποιημένος με την λειτουργία του κέντρου.
Keywords