«Καλό καλοκαίρι...»!

20:59 29/4/2012 - Πηγή: NewsNow
Η διοίκηση του Φοίνικα Σύρου εξέδωσε ανακοίνωση όπου εύχεται σε όλους καλό καλοκαίρι και εμέσως ανακοινώνει την αποχώρηση της από το πρωτάθλημα το οποίο όπως τονίζει διεξάγεται με κανόνες.
Keywords