Μπράβο ρε μάγκες!

19:19 5/1/2013 - Πηγή: NewsNow
Μπορεί η Λίγκα του ελληνικού βόλεϊ (ΕΣΑΠ) να μην ανέβαλε την αγωνιστική παρά τον θάνατο του Νίκου Σαμαρά, όμως υπήρχαν παίκτες που ύψωσαν το ανάστημα τους και δε δέχθηκαν να αγωνιστούν.
Keywords