Διόρθωσε την "πατάτα" η Telegraph

20:46 22/6/2009 - Πηγή: Taxalia
Χθες είχαμε το άρθρο για το δημοσίευμα της διαδικτυακής έκδοσης της Βρετανικής εφημερίδας Telegraph, η οποία σε ρεπορτάζ της από την Αθήνα, ανέφερε ψευδέστατα, ότι από τα εγκαίνια του Μουσείου της Ακρόπολης, απουσίαζε ο Ζοζέ Μπαρόζο (Οι πιθηκίζοντες bloggers. Πώς θα πει "ρεπορταζ μαϊμού" στα Αγγλικά; ).Μετά το κράξιμο Ελλήνων χρηστών του διαδικτύου, η Telegraph, διόρθωσε το κείμενο, απαλείφοντας τελείως τη σχετική παράγραφο, χωρίς να δώσει άλλες εξηγήσεις.Εδώ θα βρείτε το screenshot από το πρώτο άρθρο και το link για να δείτε πώς διαμορφώθηκε τώρα.Δύσκολες μέρες για τα "έγκυρα" παραδοσιακά Μ.Μ.Ε. Από "ρόμπα" σε "ρόμπα" το πάνε....και δεν φταίμε εμείς οι έρμοι bloggers Xρήστο μου.....
Keywords
Τυχαία Θέματα
iNews > Blogs > Taxalia